środa, 8 listopada 2017

Bosmanka- najmodniejszy dodatek na jesień

Jeżeli planujesz zainwestować w jakiś dodatek na jesień, warto wziąć pod uwagę nakrycie głowy. W tym sezonie zdecydowanie królują bosmanki, kaszkiety i berety. Pojawiły się one w kolekcjach takich domów mody jak Dior, Emporio Armani, Osman, Elisabetta Franchi, Nicholas K, czy Wanda Nylon. Sieciówki stopniowo włączają je do swojego asortymentu. Te niezwykle stylowe nakrycia głowy znajdziemy w różnych krojach, fasonach i rozmaitych wariantach kolorystycznych. Wykonane ze skóry, sztruksu, filcu czy tweedu. W wersji aksamitnej, wełnianej i moherowej. Z ozdobnymi aplikacjami, haftami, perłami i broszkami. Jak więc skomponować te modne dodatki w codziennych stylizacjach? Opcji jest naprawdę mnóstwo! Na przykład w stylu rodowitej Paryżanki ze spódniczką typu mini i charakterystyczną bluzką w paski, lub w bardziej eleganckiej wersji z obcasami i szykownym płaszczem. Możecie również skorzystać z naszej propozycji, którą zobaczycie poniżej. Zdecydowałyśmy się w niej na skórzaną bosmankę. Po przeglądnięciu zdjęć koniecznie dajcie znać, czy podoba wam się takie połączenie!


buty- Deichmann
spódniczka, bluzka, torebka- Szachownica
czapka- Vinted

Napisała: Nicola

26 komentarzy:

  1. przepięknie wyglądasz:) a czapkę też sobie w tym sezonie zakupiłam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta czapeczka do mnie nie przemawia ale na kims chetnie podziwiam. Przepiekne plenerowe zdjecia slicznie wygladasz www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna bosmanka, zastanawiałam się czy kupować jakąś i w końcu sobie zamówiłam ;). Bardzo fajny zestaw i śliczne zdjęcia :3.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe połączenie zaprezentowałaś! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak modnie i stylowo :) Tych bucików Ci zazdroszczę, ja nie mogę znaleźć takich w swoim rozmiarze :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem fanką beretów. Próbowałam jakiś kaszkiet ale coś nie wyglądam dobrze :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny look, botki są rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny look, botki są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz bosko, zdjęcia magiczne :) Czapeczka super wygląda do tej stylizacji, dodaje jej fajnego smaczku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. vimax vimax vimax vimax vimax vimax vimax

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne miejsce na zdjęcia, jest zachwycające ! Stylizacja również wpadła mi oko

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne,profesjonalne zdjęcia :) A stylizacja strzał w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zestaw mega! stylowo i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że znalazłaś bosmankę :) Świetnie uzupełnia nawet najprostszą stylizację ! Podoba mi się bluzka :D

    WORLD OF ALEKS

    OdpowiedzUsuń
  16. Bosmanka świetna, ale buty też są super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna kompozycja, zarówno zdjęcia jak i cała stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Coraz częściej pojawiają się również na blogach z tego co zauważyłam, świetna stylizacja
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  19. ładna sesja

    https://iameemi.wordpress.com/zostan-konsultantka-konsultantem/

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba w koncu odwiedze szachownice bo ta bluzka jest sliczna 😊

    OdpowiedzUsuń