czwartek, 4 lutego 2016

I Wicemiss Nastolatek Ziemi Lubuskiej 2016


Hej kochani! Dzisiejszy post chciałabym poświęcić wydarzeniu, które ostatnio pochłonęło mi sporo czasu. Mam tu na myśli Wybory Miss Ziemi Lubuskiej 2016, czyli niezapomniane chwile, które zdecydowanie podniosły moją pewność siebie. A wszystko to zaczęło się od castingu, do którego z początku byłam dosyć sceptycznie nastawiona. Obawiałam się przede wszystkim opinii jury, ze względu na mój wzrost czy inne wady, jakie wciąż w sobie wyszukiwałam. Strach budził we mnie również fakt, iż miał to być pierwszy tego typu konkurs. Niestety nie posiadałam jeszcze żadnej wiedzy czy chociażby ogólnego obycia w danej tematyce. W kręgu całego tego zamieszania pojawiła się jednak wychowawczyni mojej klasy, która ostatecznie namówiła mnie do wzięcia udziału w konkursie. Decyzję o uczestnictwie w castingu odwlekałam do ostatniej chwili. Zdecydowałam się jednak pójść na ten ostateczny, twierdząc "Kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana". I wiecie co?
Gdybym miała znów podjąć tę samą decyzję, z całą pewnością zrobiła bym to jeszcze raz. Bez żadnego zastanowienia. Dlaczego? Ponieważ była to dla mnie wspaniała przygoda, której kontynuacja właściwie nieustannie trwa. Było to również spełnienie moich dziecięcych marzeń (bo przecież która mała dziewczynka nie śniła o koronie spoczywającej na czubku jej głowy, symbolicznej szarfie opadającej na ramieniu, czy pięknych wybiegowych kreacjach?). Moje najskrytsze marzenie się spełniło. Dnia 29 stycznia 2016 roku oficjalnie zdobyłam tytuł I Wicemiss Nastolatek Ziemi Lubuskiej. I szczerze powiedziawszy, w drodze na casting nie sądziłam, że zdobędę jakiekolwiek miano. Co lepsze- nie brałam nawet pod uwagę tego, że dostanę się do finału. A tu proszę, los splatał mi niezłego figla! Dlatego też, z tego miejsca ogromnie dziękuje wszystkim, którzy byli ze mną i wspierali mnie na tyle, ile to było możliwe. Również dziękuje i nie zapominam o tych, którzy z jakiś przyczyn nie mogli pojawić się na wyborach, lecz trzymali kciuki i wierzyli we mnie do samego końca.


sukienka- Newdress
buty- Primark

Napisała: Patrycja

Jestem ogromnie wdzięczna każdemu z osobna. Pragnę również nakłonić inne dziewczyny do brania udziału w tego typu konkursach. Jest to idealna okazja na zdobycie niesamowitych znajomości, a zarazem wykonanie małego kroku na przód w kierunku przełamania swojej nieśmiałości. Aby coś zyskać, trzeba działać! Jest małe prawdopodobieństwo, że coś zdarzy się od tak, bez niczyjej interwencji. Dlatego też kochani chwytajcie życie garściami i korzystajcie z każdych jego chwil! Spełniajcie swoje marzenia- bo jeśli wy tego nie zrobicie, nikt za was tego nie zrobi!

17 komentarzy:

  1. Całym sercem Ci kibicowałam! Serdecznie gratuluję! Wyglądałaś nieziemsko, jak oglądam zdjęcia to nie mogę się napatrzeć :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, ogromne gratulacje! piękne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wow gratuluję;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! :) Zasłużyłaś ! :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ;) teraz zostaje juz tylko Miss Polonia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję !
    Ślicznie wyglądasz

    Co powiesz na obs za obs ?- Zacznij a ja się zrewanżuję

    Zapraszam cię również do konkursu na moim blogu który jest całkowicie darmowy



    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/







    xoxo Carmen

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! :* Wcale nas to nie dziwi, powinnaś wygrać :). Same zaczynałyśmy swoją przygodę z modą od kokursów miss :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje serdeczne gratulacje :) Zasłużona wygrana ! Wyglądasz pięknie ! Zresztą obie z siostrą piękne z was kobiety

    OdpowiedzUsuń