piątek, 8 stycznia 2016

Zimowe odzienie

Cześć kochani! Pogoda za oknem zrobiła co poniektórym z nas ogromnego psikusa! Idący wraz z niskimi temperaturami śnieg nieźle namieszał w naszych planach. Przyniósł ogrom problemów związanych z dojazdem do miejsc pracy czy szkoły. Powróciły wielkie korki, spowodowane śliską i niezbyt przyjazną  dla kierowców powierzchnią jezdni. Podwyższyły się również koszty ogrzewania. Nie zapominajmy także o zwierzakach, którym w takich warunkach znacznie trudniej jest zdobyć pokarm oraz o ludziach bez dachu nad głową, którym w czasie mrozu jest naprawdę bardzo trudno, a nie zawsze znajdzie się ktoś, kto może im pomóc. Jednak zima i śnieg to nie tylko złe strony. Niosą one również radosne twarze dzieci, dobre warunki dla narciarzy i wszystkich miłośników sportów zimowych oraz przede wszystkim malownicze krajobrazy, których aż żal nie sfotografować. I własnie to skłoniło nas do wypadu na sesję zdjęciową. Nie chciałyśmy wykonać typowych fotek, jak to zwykle bywa (na tle ośnieżonych drzew czy krzewów). Dlatego też, wybrałyśmy się w dosyć urokliwe miejsce, któremu śnieg zdecydowanie sprzyjał (był niczym kropka nad i). Pierwsze co nam przyszło na myśl po zobaczeniu tego punktu to drewniane jarmarkowe budki, które aż kipią radosnym klimatem podczas nadchodzących wówczas Świąt Bożego Narodzenia. Jednak to tylko zwykłe, zamarznięte tratwy wodne, stojące przywiązane do pomostu. Pomimo tego, nasze skojarzenia oraz wyobraźnia obudziły w nas artystycznego ducha, a efekty naszej pracy możecie obejrzeć poniżej. Nie pozostaje mi więc nic innego jak życzyć wam miłego oglądania zdjęć!


spodnie- Zara
sweter- C&A
bransoletka- Lilou
płaszcz, szalik, breloki- Szachownica

Napisała: Patrycja

47 komentarzy:

  1. You look stunning!!

    My blog: Street Style City

    Also have a look at my photography page: Photography

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zimowy look
    bardzo podobają mi się Twoje buciki
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna torba, wspaniały płaszczyk i rewelacyjne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny płaszczyk, wyglądasz genialnie! masz przepiękne włosy <3
    Mój blog - klik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja, pasuje do Cb ;) Ostatnio spodobały mi się te pomponiki(breloczki) i chyba w jakiś niewielki zainwestuję ;P
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na post http://worldbymyy.blogspot.com/2016/01/blueberrycat.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! świetny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia, w sumie jak zawsze <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna jesteś!
    nie moge sie napatrzec :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne zdjęcia! Śliczna branzoletka ;)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz taką powalającą urodę <3.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja o dziwo polubilam te mrozy i juz sie przyzwyczaiłam do uczucia chłodnego wiatru na twarzy. Zdjecia sa piekne po prostu! Kolorystyka i jakość,jestem w siódmym niebie jak na nie patrze. Buziaki!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie wyszłaś na zdjęciach tego klimatycznego miejsca. Szal i narzutka skradły moje serce adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia i świetny look! :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com
    NOWY POST - Overknee boots

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja ! :))
    stay-possitive.blogspot.com
    Kliknęłabyś w serduszko w poście? Z góry dziękuję!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis!
    http://want-cant-must.blogspot.com
    ps jeśli podoba ci się blog-zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  17. Szalik bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja i wyczucie kolorystyki - niby dużo się dzieje, ale wszystko jest bardzo spójne. Obawiam się tylko, że dla mnie byłaby zupełnie niepraktyczna w śniegi i mrozy, bo jestem typowym zmarzluchem i na zimę zmieniam się w wielkiego opatulonego "bulinka" :) Breloki są przepiękne i bardzo kuszą...

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia. Tak mrozi :c

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wyglądasz i jestes naprawdę piękna :)
    Świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba ta stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia jak z katalogu odzieży, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziewczyny bardzo ładne stylizacje. Widać, że "czujecie" modę.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zarówno miejsce, ale i stylizacja - bardzo przypadła mi do gustu :) I przepiękna torebka.A zdjęcia, tak jak już ktoś przede mną napisał - niczym z katalogu!

    OdpowiedzUsuń
  25. ale jesteś śliczna ;)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny blog, fajnie że dwie prowadzicie jako siostry, w dodatku takie śliczne jesteście!
    zapraszam do mnie
    obserwujemy? jesli tak napisz u mnie w kom. :*
    verlooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się ta bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  28. Super look!
    http://fridaynightstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Sceneria jest naprawdę urocza, a zdjęcia wyszły świetnie! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zdjęcia i świetna stylizacja!
    http://aboutbeautybysonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny look, lecz ja bym w nim chyba zamarzła! ;p

    Cudowne botki! I płaszcz z kołnierzem waterfall - naprawdę dobre połączenie ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Cześć Patrycja mam do ciebie pytanie , chodzi o twoje włosy robiłaś u dobrego fryzjera ? Ciekawi mnie czy to tylko nałożony blond na włosy czy cieniowane najpierw jaśniejszy a potem blond, jaki to odcień? Bardzo byś mi pomogła planuje coś podobnego ale nie chce żałować i ryzykować że mi fryzjerka zepsuje :( pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Jakie masz piękne oczy ♥


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. piękna! stylizacja jak najbardziej w moim tylu, podoba mi się :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jejku jaka śliczna <3 Piękne miejsce, super stylizacja :)
    Futrzaki przy torebce to świetny zimowy akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetna stylizacja, podoba mi się szalik, super !

    OdpowiedzUsuń