środa, 10 czerwca 2015

Motylem jestem

W dzisiejszym poście, jak sam tytuł wskazuje- "Motylem jestem", w celach sesji zdjęciowej wcieliłam się w rolę motyla . Pomysł narodził się bardzo spontanicznie. Tło, jakim była stara fabryka, nadało odrobinę grozy ale i nowoczesności całokształtu fotografii. Skrzydła, myślę, że doskonale wpasowały się w klimat zdjęć. Pewnie większość z was zastanawia się skąd wytrzasnęłyśmy taki kombinezon? Odpowiedz jest bardzo prosta. Dorwałyśmy go w miejscu, w którym znajdują się właśnie takie perełki (za to też je uwielbiam!), a konkretniej w jednym z pobliskich second-handów. Szczerze dziwię się ludziom, którzy wstydzą się zaglądać w takie miejsca. Gdy tylko go ujrzałyśmy, w naszych głowach narodziła się myśl- "To dopiero będzie sesja!". Nie obeszło by się również bez kolorystycznych dodatków! Wydaje mi się, że buciki i kolia spisały się rewelacyjnie! A wy co myślicie? Podoba wam się nasz pomysł na sesję? Zostawcie własną opinię w komentarzach. Tymczasem życzę miłego wieczoru!


kombinezon- SH (Garderoba Nowa Sól)
buty- Tanie Obuwie (Nowa Sól)
kolia- Allegro

Napisała: Patrycja

55 komentarzy:

  1. haha, do czego to się blenda może nie przydać ;)

    świetny pomysł na sesję!

    a kombinezonu szczerze zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, ten kombinezon skradł moje serce, a zdjęcia jak zwykle są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdjęcie jest genialne. Pomysł super, w życiu bym na to nie wpadła. Szkoda tylko, że te zdjęcia gdzie Pati trzyma blendę (zwłaszcza nr3) nie wyglądają tak 'naturalnie' jak pierwsze czy ostatnie, bo wtedy byłoby perfekcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sesja. Genialny pomysł :)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra po prostu ekstra :) fantastycznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetny pomysł! Piękna sesja :)

    Pozdrowionka ^^
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, wyglądasz cudownie ;) zdjęcia robią mega wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też się dziwie osobom, które nie zaglądają do second-handów, czasem można znaleźć naprawdę fajne rzeczy, albo chociaż takie do przeróbki, z których też będzie coś ładnego :D Kombinezon super, a pomysł, aż zabrakło mi słów, genialne!
    http://glamorous-gyalss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet ciekawie - chociaż oczywiście tylko na sesję te skrzydła bym włożyła :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kreatywnie ! :D

    hivivien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna sesja !

    pozdrawiam
    vixenfashion blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia są świetne! ;))

    pozdrawiam,
    ANN--BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne zdjęcia! Świetnie wcieliłaś się w rolę motyla :3

    Zajrzysz? :)
    jully-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. hej, polecasz jeszcze jakies lumpeksy w nowej soli? oprócz garderoby i szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kombinezon jest rzeczywiście świetny i wygląda na Tobie idealnie! Ciekawy pomysł na zdjęcia! :)

    Zapraszam na konkurs fotograficzny :)
    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł na sesję, szkoda, że nie zrobiliście żadnych ujęć w powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. te skrzydła sa barzdo pomysłowe
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł;)! Na moim blogu modowym pojawił się nowy post: http://kingefashion.com/boho-white-dress/ zaprasam serdecznie:)!będę tutaj zglądać częściej. Buziaki, Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  19. co to za fabryka ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacja! aż brak mi słów.. pięknie! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. petarda!!! ale pomysł an zdjęcia!
    super

    pozdrawiam z Gdyni
    Aleksandra
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Genialne zdjęcia! Mega profesjonalizm. Pozazdrościć tylko takich cudownych sesji. Bomba! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  23. ale czad!


    buziaki ♥
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. genialnie!!!!!!!!!! :D świetny pomysł na zdjęcia :D i kombinezon - cudeńko :D

    OdpowiedzUsuń
  25. taki kombinezon w sh? o woow! pewnie kosztował grosze, a wygląda na mega drogi :) zdjęcia świetne !

    OdpowiedzUsuń
  26. na pierwszym zdjęciu myślałam, że te skrzydła to część graffiti. Piękny zestaw!
    ✿ blog

    OdpowiedzUsuń
  27. WOW!! Niezwykle ciekawe, piękne, interesujące zdjęcia! A kombinezon jest genialny! Nie mogę oderwać wzroku <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Trzeba przyznać, że całkiem ciekawe zdjęcia. :)

    Pozdrawiam,

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Co za łup! Kombinezon jest genialny!! Całą sesja robi ogromne wrażenie! Po prostu " wow" !! :)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny pomysł na sesję!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo pomysłowe!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  32. Dziewczyny! Czekam na nowy post!: *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dosłownie w tym samym czasie co dodałaś komentarz, wstawiłyśmy nowy post na bloga :D

      Usuń
  33. świetny pomysł z tą blendą! A kombinezon wspaniały!

    Pozdrawiam, A.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Omg! <3 Świetna sesja! I świetna z Ciebie modelka. Trafiłam tu przypadkiem, ale napewno będę was odwiedzać :D
    Zapraszam do mnie, moze wam też się coś spodoba :> http://agataprosolphoto.blogspot.com/2015/06/kornelia.html

    OdpowiedzUsuń
  35. GENIALNY POMYSŁ! Świetne zdjęcia, jestem pełna podziwu. Skrzydła z blendy wyglądają obłędnie! Pomysłowe jesteście dziewczyny - super!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialny pomysł na sesję!! Piękne zdjęcia!! Kombinezon wymiata!! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  37. rewelacyjny pomysł, nigdy na taki nie wpadłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fantastyczna trochę tajemnicza i bajkowa sesja ❤ jestem zachwycona wszystkim! i Twoim cudnym kombinezonem i tymi skrzydełkami ❤ i tłem jakie znalazłyście - coś wspaniałego! Rewelacyjny blog moje drogie dziewczyny !!! Cieszę się,ze Was odkryłam!!!

    Pozdrowienia!
    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń