sobota, 4 kwietnia 2015

Niebanalne połączenie

Cześć kochani! Kilka dni temu, a dokładnie 24 marca nasz blog świętował swoje drugie urodziny. Niestety nasz internet zawiódł i i nie miałyśmy możliwości dodania jakiegokolwiek postu z tej okazji, ze szczególnymi podziękowaniami dla was. Bo tak właściwie, to przede wszystkim wasza zasługa, że blog wciąż istnieje. To dla was tu trwamy i robimy to, co kochamy. To wy jesteście naszą nieustanną motywacją i weekendową myślą, gdy wolnego czasu mamy chodź odrobinę na wykonanie fotografii, które tu umieszczamy. Dziękujemy z całego serca za komentarze, a szczególnie za te konstruktywne, nie przesłodzone czy typowo chamskie- pisane pod wpływem zazdrości z czyiś osiągnięć, lecz za te szczere, kierowane w naszą stronę, bo to właśnie dzięki nim uczymy się na błędach i wiemy nad czym musimy wciąż pracować. Nawet nie wiem kiedy minęły te 2 latka.. Czas gna, gna wciąż i ucieka nam jak piasek przez palce. A fotografie są najcudowniejszym sposobem na uwiecznienie wspomnień. Porównując zdjęcia z dziś i zerkając na te z przed dwóch lat zauważam zmiany. Zmiany w wyglądzie ale i również w sposobie w jaki do nich podchodzimy. Dziś fotografię traktujemy bardziej przyszłościowo. Kiedyś była to dla nas tylko i wyłącznie zabawa, forma uwiecznienia danego momentu, czy też odreagowania na wszystko dookoła. Dziś również jest to zabawa, jednak do tej zabawy podchodzimy zdecydowanie inaczej- bardziej dojrzalej. Zwracamy uwagę na najmniejsze detale, doskonalimy to, co już potrafimy, ale również uczymy się tego, co jest dla nas nowe. Pomimo wszelkich zmian, na naszej twarzy nadal (królujący od samego początku) pozostaje uśmiech, który chyba nigdy (wraz z fotografią tkwiącą w naszych sercach) nie zniknie. I na tych słowach kończę podziękowania, bo dziś czas na coś innego. Dziś czas na życzenia, za którymi idą święta wielkanocne. Życzę wam przede wszystkim tego, abyście spędzili je w gronie najbliższych, najistotniejszych w waszym życiu osób, abyście pochłonięci przygotowaniami świątecznymi nie zapomnieli o ich magii i celu. Aby panowała radosna atmosfera, bez niepotrzebnych unoszeń, które często okazują się nieodłączną częścią przygotowań. Dla niektórych jest to także forma odpoczynku- tym życzę aby był to czas przepełniony wewnętrznym spokojem ducha. Święta są również idealną okazją do naprawienia relacji. Czas do wyciągnięcia ręki w kierunku wroga. Życzę wam aby ktoś wyszedł wam naprzeciw, chcąc zgody, a co lepsze, żebyście wy okazali się takimi osobami. I tym oto akcentem kończę moje życzenia, a zarazem notkę. Wesołych Świąt kochani, trzymajcie się cieplutko i zostawcie po sobie ślad w formie komentarza, buziaki!


słuchawki- Skullcandy (Hama)
spodnie- Bajmi
marynarka- SH (Garderoba Nowa Sól)
bokserka- New Yorker

Napisała: Patrycja

65 komentarzy:

  1. Gratulacje. Życzę jeszcze więcej sukcesów na blogu :)

    miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż za przepiękne podziękowania. Żałuję, że nie jestem z Wami od samego początku, ale teraz jestem nie bieżąco. Gratuluję osiągnięcia takiego sukcesu i życzę Wam wielu pomysłów, motywacji do dalszego pisania, uśmiechu jak na zdjęciach i samorealizacji :) Wesołych świąt! WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje, obserwuje waszego bloga dopiero od nie dawna ale bardzo mi się spodobał. Wasze zdjęcia są zawsze bardzo estetyczne, duże i miło się na nie patrzy. A stylizacje są wspaniałe.Inspirujecie mnie!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie tu wyglądasz ! Bardzo pasuje Ci biel :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite. Emanuje z was ta pozytywna energia. Jestem zachwycony. 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny, życzę Wam więc tak z okazji Świąt, jak i z okazji tej małej rocznicy istnienia Waszego bloga wszystkiego dobrego - realizujcie swoją pasję, bawcie się i modą i zdjęciami, cieszcie się z blogowania!

    szczęścia

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super buty i torebka.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. stylizacja totalnie nie w moim stylu, ale mimo wszystko bardzo mi się podoba :D szczególnie marynarka!
    ps. zdjęcie ze zbliżeniem na twarz - cuuudo! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są te zdjęcia *.*

    Wesołych Świąt!
    Pozdrawiam Cieplutko <3

    Zapraszam również do mnie: http://bezgwiezdne-niebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję tyle czasu na blogu, jesteście niesamowite! <3
    Cudowne zdjęcia! :)
    Również życzę Wesołych i Udanych Świąt! :)
    MÓJ BLOG, klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna stylizacja :) Gratuluję i życzę wiele więcej sukcesów na blogu :)
    Obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do mnie, jeśli blog się spodoba to zachęcam do obserwacji :*
    WIKA BLOG ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjęcia jak zwykle cudowne !
    Gratulacje !
    zajrzyj!✿

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealne połączenie! :) Butki są cudowne :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratki tych dwóch lat i wytrwałości :) Jesteście mega pozytywne i bądźcie takie zawsze :*
    Stylówka fajna, jednak muszę doczepić się do spodni które niestety nie są oryginalnym projektem PLNY LALA, tylko kopią, a ja średnio lubię takie coś...

    OdpowiedzUsuń
  16. o brawa za wytrwałość :) świetna stylizacja perfekcyjnie wszystko dobrane :)

    Wesołych Świąt! Zapraszam do mnie :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  17. Sportowa elegancja :) Chyba moje ulubione połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. super torebka! <3 prześliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny blog! Życzę kolejnych sukcesów w blogowaniu! Wyglądasz tutaj genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacja na luzie, czyli bardzo w moim stylu. Nie przepadam za bielą, ale na kimś zawsze się nią zachwycam,
    Super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega stylizacja :-) i świetne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  22. super zestaw, idealne połączenie elegancji z nutką sportowego stroju! świetne są te dresy *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję dwóch latek! Świetna marynarka!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/04/mangos-skirt-black-and-sh-backpack.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja na plus!
    Przepiękne oczy.. <3

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://niekoffanaa.blogspot.com
    FACEBOOK || DRUGI BLOG ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Beautiful photos dear! Follow me and i Follow you back, kisses

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny blog i zdjęcia ! ;*
    ja dopiero zaczynam więc zapraszam do mnie,będzie mi miło jak zajrzysz ;)
    http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna stylizacja! Tak samo jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem pod wrażeniem, wszystko do siebie pasuje, nawet zadbałyśmy by "tło" wpasowało się w klimat stylizacji ;) Wyglądasz obłędnie, ukradłabym Ci te buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Współpracujecie z Pauliną Schaedel? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Najbardziej podoba mi się marynarka i torebka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jest fejm, więc chyba zaprosimy Was na wywiad :PP

    OdpowiedzUsuń
  32. O matko! Ale jestes piękna :O tylko jedno co mnie razi to te buty, jakoś kojarzą mi się z tandetą i przepychem :) wolałabym superstary :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem tutaj pierwszy raz, ale podoba mi się :)
    Rzadko widzę żeby blog prowadziły dwie osoby, i to jeszcze tak profesjonalnie!
    Gratulacje 2 lat na blogu, i oby tak dalej!
    Pozdrawiam ;)

    aki-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Przypadkowo trafiłam na Waszego bloga i bardzo mi się podoba ;)) Obserwuję i było by mi miło jeśli spodoba się Wam mój blog.
    Zapraszam do siebie http://worldbymyy.blogspot.com/2015/04/cremeflowers.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Biała marynarka rewelacyjna !

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej. Przejrzałam Waszego bloga i strasznie mi się spodobał. Jesteście młodymi, pięknymi dziewczynami.. Chciałabym abyś mi pomogła. Chce pomóc osobą, które są dziećmi alkoholików bądz w pobliżu siebie mają kogoś takiego. Mam nadzieje, że się zgodzicie i pomożecie mi zrobić coś wielkiego. Wystarczy wpis oznaczenie mojego bloga cokolwiek. Nie licze na popularność tylko chce pomóc. Z góory dziekuje.
    http://idealnieniieidealna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Macie naprawdę świetnego bloga! No i te zdjęcia - te są praktycznie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. o ja ,wygladasz czadowo! czern i biel w najlepszym wydaniu! i te spodnie , no odlot!

    OdpowiedzUsuń
  39. masz hipnotyzujące oczy *.* a zestaw jest rewelacyjny! nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  40. SUPER ♥
    pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. całkowicie mój styl:) i te buciki na które "choruje" inspirujecie mnie:)
    zapraszam na mojego nowego bloga villemomoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Fantastycznie wyglądasz :) no coś pięknego :))

    OdpowiedzUsuń
  43. świetna stylizacja ! :) połączenie czerni z bielą, a do tego elegancji ze sportem, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Czym masz pomalowane usta? Wyglądają obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluje rocznicy !!! ale Ty jesteś śliczna !!!
    Pozdrawiam cieplutko obie siostry ):):)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna marynarka, a cała stylizacja prezentuje się naprawdę dobrze :)
    Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam
    Aleksandra

    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Trzecia twoja stylizacja którą oglądam i trzecia którą jestem zachwycona :) nie pozostaje mi nic innego jak zaobserwować :)

    Zapraszam do mnie, może też Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajne propozycja, dwie bardzo mi się podobają;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń