niedziela, 1 lutego 2015

Khaki kolorem zimy

Cześć wszystkim! Mamy niedziele, a co za tym idzie? Czas wolny, który postanowiłyśmy poświęcić blogu. Stylizacja, którą dla was przygotowałam, nie jest specjalnie skomplikowana. Mimo tego wciąż elegancka. Zależało mi przede wszystkim na tym, aby pokazać wam śliczną parkę, w kolorze khaki, którą ostatnio dorwałam w second handzie. Tego typu kurteczki już dawno opanowały styl miejski, dlatego bardzo często można się z nimi spotkać na ulicach. Uwielbiam złote dodatki, dlatego też, bez blaszkowego paska, stylizacja by się nie obeszła. Wydaje mi się, że w czarnych rajstopach strój sprawiałby wrażenie zbyt nudnego i monotonnego, dlatego też postawiłam na zakolanówki, które idealnie sprawdziły się w tej roli . A wy co myślicie o stylizacji? Zostawcie po sobie komentarz. A tymczasem życzę wam przyjemnej niedzieli, odpoczywajcie kochani- puki jeszcze weekend trwa!


body, kurtka, spódniczka- SH (Garderoba Nowa Sól)
zakolanówki- Szachownica
buty- SellYo
torebka- Primark
Napisała: Patrycja

27 komentarzy:

  1. WOW! Kochana, przepięknie wyglądasz! Sexiii! ;-) I nawet sceneria pod kolor płaszczyka :-)
    Tobie również miłej niedzieli! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz zajebiście ;) Świetny jest ten look ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku jak pięknie wyglądasz! Śliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kolor khaki i większa część mojej szafy jest właśnie w tym kolorze, jednak postanowiłam ubierać się w końcu kolorowo i dziewczęco! :) Świetna stylizacja. Miłej niedzieli, polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! Tak, zdecydowanie khaki był (i jest) kolorem tej zimy :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż nie chce się wierzyć że taka piękna kurtka z sh, zazdro! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna jest ta parka!
    i jaka fotogeniczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super kurteczka, cała stylizacja bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wierze że parka została kupiona w sh! Jest świetna! :))
    W tych zakolanówkach i litach masz mega zgrabne i sexy nogi! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurtka jest piękna, stylizacja pod spodem również ale do eleganckich zestawów jednak wolę płaszcze, więc chętniej bym go tutaj widziała. : ) za to zdjęcia mają śliczny klimat, aż się zastanawiałam czy to na pewno nasza Odra. Szkoda jednak, że dalej dodajecie post raz na 2 miesiące..

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ jesteś śliczna! :)
    Ja też swoją parkę upolowałam w sh. A to że parki opanowały ulice to fakt! Idąc przez miasto ok.70% dziewczyn które mijam są przyodziane właśnie w ten typ kurtki :)
    Pozdrawiam,
    http://nada--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. cudna stylizacja;) i piękne zdjęcia;)
    pozdrawiam serdecznie :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastycznie wyglądasz :) genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz :) Ładna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam identyczne lity! Świetny zestaw! :)
    SOME TULIPS

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam parki ♥ od jakiegoś czasu zapragnęłam mieć lity, tylko nie wiem czy będą do mnie pasowały :x wygodne są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na buty z wysokim obcasem, są bardzo wygodne! ;)

      Usuń
  17. Jesteś prześliczna, jak i siostra :)!

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietnie wyglądasz :) no i te nogi :) pozdrawiam
    Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale jesteś piękna! Genialnie wyglądasz:)!

    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania http://www.fashionmint.pl/
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń