wtorek, 25 listopada 2014

Szarość w połaczeniu z tiulem

Witam was kochani i kochane bardzo serdecznie! Na wstępie pragnę przeprosić za chwilową nieobecność. Miałyśmy drobne problemy techniczne, czego skutkiem było brak postów. Na szczęście wszystko jest już pod kontrolą. Fotografie, które dziś wam pokazuje, wykonałyśmy jakieś dwa tygodnie temu, kiedy pogoda jeszcze dopisywała i można było pozwolić sobie na coś cieńszego. Niestety jesień przestała nas już rozpieszczać słoneczkiem i dni są coraz chłodniejsze. Dlatego też mam nadzieje, że zdjęcia przypomną wam o tym ciepełku, które wciąż skrada nam nadchodzącą zimę. No cóż, pogoda niczym kobieta - zmienną jest, ale może jeszcze nas zaskoczy. Miejmy nadzieje, że pozytywnie!


spódniczka- StudioKA
sweter, torebka- SH (Garderoba Nowa Sól)
zegarek- Granashop
naszyjnik- NEWinspirations

Napisała: Patrycja

46 komentarzy:

  1. Jedna z lepszych stylizacji, jakie ostatnio widziałam! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądasz :) fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie podoba mi się ten zestaw! jak nigdy nie byłam za łączeniem swetrów ze spódniczkami, tak jak gdzieś zobaczyłam tak to pokochałam. grube swetry ( do tego opadający na jedno ramię) i spódniczka ♥ chyba muszę się zaopatrzyć w swetry i pasujące do nich spódniczki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz. Spódniczka i sweterek są super. Bardzo ładny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia !

    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jeeju jakie Wy śliczne jesteście <3 wchodzę regularnie na Waszeo bloga i podziwiam stylizacje i wgl. a mam małe pytanko: jakiego aparatu używacie do robienia zdjęć? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fenomenalne zdjęcia a spódnice bym Ci ukradła, wyglądasz cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne połączenie :)
    super zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeeej, jak pięknie! :)
    Czarności i szarości... normalnie bym pomyślała ( co tu ciekawego może być?!)
    No ale Kochana... w taaakim połączeniu to nudą nigdy nie powieje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice look:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny sweterek i torebka :)

    derniere-danse-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś prześliczna, a w tej stylizacji wyglądasz znakomicie! Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódniczka i sweter mi się podobają :) buty już nie.

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjna stylizacja! spódniczka bardzo pasuje do tego sweterka :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. zdjęcia są mega klimatyczne !!

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniałe zdjęcia! piękny sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  17. zdjęcia jak do jakiegoś magazynu, rewelka! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam wszelkie połączenia zwiewnych/lekkich spódnic z cięższą górą - czy to mięsisty sweter, czy kurtka - ramoneska.
    więc bardzo mi się ten look podoba!
    no i botki - jest szeroka cholewka, to Mar się z lubością do monitora uśmiecha ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Z przyjemnością obserwuję ! Świetne stylizacje i piękna uroda!

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)
    http://zyciewmegapikselach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw i piękne fotki !

    OdpowiedzUsuń
  21. zdjecia naprawde przypominaja o cieple :) :) jaki rozmiar zdjec wrzucasz w poziomie i pionie? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie piękne zdjęcia * . * Śliczny zegarek i sweterek : ) Na bloga pierwszy raz wpadam ; )

    Chciałam zaprosić cię na mój nowy blog : http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/ Jeżeli mnie nie pamiętasz byłam stąd : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ : )

    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczny strój ;) trzebabylo napisac gdzie kupilas sweterek oraz spodniczke ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo przyjemnie ogląda się waszego bloga. Świetne zdjęcia i dobre wyczucie stylu oby tak dalej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ponętniejsza z sióstr + przyjemna spódniczka i sweter + znakomity zegarek i krzyżyk = idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. super look, świetna jest ta spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  27. WOW! Wspaniałe zdjęcia, niesamowicie wyszłyście! stylówki są świetne:)

    Całuję

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia, piękna stylizacja i piękna modelka

    OdpowiedzUsuń
  29. Foty niesamowite! jestem pod wrażeniem! Stylizacja równie świetna :*

    OdpowiedzUsuń
  30. prześlicznie wyglądasz! zazdroszczę

    stylizacje z muchą w kratę!
    ZAPRASZAM http://projektmuchaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. pięknie tutaj :) świetna stylizacja, a w szczególności spódniczka :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem oczarowana, świetne połączenie faktur i fasonów.
    Idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Schön :)
    Küsse für Euch :*

    OdpowiedzUsuń
  34. slodko! i ten sweter!!

    @addictionfix
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  35. według mnie trochę za bardzo widać ten nowosolski tandetny strój. błagam was szukajcie inspiracji gdzie indziej. wybierzcie się raz kiedys do dużego mmiasta i obserwujcie ludzi. da wam to kopa, inspiracje i nie będzie rutyną.

    OdpowiedzUsuń
  36. pierwsza myśl, po zobaczeniu zdjęć - pomarańczowa buzia od tony fluidu ... dziewczyny modna jest naturalność a nie sztuczna buźka ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Jak na twarzy tona fluidu to na nogach chyba też :D zawistni i zazdrośni ludzie są tacy zabawni :D

      Usuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Rewelacyjny zestaw, bardzo mi się podoba! Musiałam usunać mój komentarz ponieważ zmieniłam adres bloga na www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk pzdr

    OdpowiedzUsuń