piątek, 12 lipca 2013

Na luzie

 Jakiś czas temu do naszych drzwi zawitał listonosz z paczuszką ze sklepu Signific, w której znajdowały się piękna koronkowa ramoneska oraz biała bluza, przedstawiająca magiczną część Nowego Jorku (link do niej), którą wykorzystałam podczas dzisiejszej stylizacji. Jest ona jak najbardziej w moim stylu, dosyć duża i bardzo wygodna, a co najważniejsze szyta z wysokiej klasy materiału. Postawiłam na luźny styl, który ożywiły dodatki, między innymi bransoletka z Vj Style, naszyjnik i pierścionek z Katherine oraz full cap, kupiony w miejscowym second handzie.



full cap- SH
naszyjnik, pierścionek- Katherine
bransoletka- Vj Style
spodenki- DIY
bluza-  Signific


Napisała: Patrycja

20 komentarzy:

  1. Masz zajebistą dupę . <4

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko pięknie współgra tylko te spodenki wydają mi się za krótkie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! Jesteś bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka ty jesteś piękna no po prostu idealna twarz ;)
    http://kelyxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia świetne ! Na pierwszy rzut oka myślałam że to prawdziwe Convers'y <3

    Strasznie cieszę się że na Was trafiłam jak miałyście konto Henzai. Jestem wielką fanką waszego bloga ♥

    everything-begin-time-again.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. idealna uroda i sylwetka :) a outfit świetny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozazdrościć urody, pomysłu, stylu i odwagi. ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz cudownie ! jestem zachwycona całością !!! czapa niezła zgobycz:) bluza świetna ! i te nooogi:))
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś przepiękna i wyglądasz przepięknie :) Świetny strój!

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam taki styl
    świetnie, świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem tu pierwszy raz i już uważam że macie świetny blog ! :)
    Obserwuję :)
    Zapraszam: meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. niby na luzie ale z pazurkiem rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie! Zapraszam do mnie http://imlukahuka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super zestaw, uwielbiam takie sportowe stylizacje :D sama w takich czuję się świetnie! :D

    OdpowiedzUsuń