czwartek, 4 lipca 2013

Moro

W dzisiejszej stylizacji postawiłam na wojskowy, lecz kobiecy styl. Główną rolę w tym zestawie gra ramoneska w moro, którą kupiłam podczas wczorajszego wypadu na zakupy. Od zawsze ubóstwiałam ten wzór i przez dłuższy okres rozglądałam się za czymś, co by na mnie wywarło wrażenie, aż w końcu trafiłam na tą ramoneskę. Złote dodatki dodały blasku całości, a czerń stanowiła idealne tło.


 

katana, spódniczka, bokserka- New Yorker
biżuteria- Katherine


Napisała: Patrycja

20 komentarzy:

  1. Styl moro zawsze będzie kojarzony z wojskie i mężczyznami. Nie wszystkim kobietom taki styl leży, chociaż tobie jak najbardziej jest na plus w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja+śliczna jesteś! ;)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia .♥
    www.blog017.blogspot.com
    zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze, nie dość, że jesteś piękna to jeszcze super ubrana!
    eeech... :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka jest całkiem ładna, ale reszta nie przypadła mi do gustu. Myślę, że czarne szorty lepiej zgrałyby się z tym zestawem.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam taka sama spodnica ;d
    zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie idziesz do szkoły

    OdpowiedzUsuń
  8. dostałaś się do Elektryka?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile kosztowała kurtka? Jest cudna *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki macie aparat i obiektyw ?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy Nikkor AF-S 18-55mm f/3.5-5.6 G oraz AF-S f/1.8 G

      Usuń
  11. łał świetne połączenie:) spódnica super:)a moro na topie:)
    zapraszam do mnie i oczywiście obserwuje!:)
    www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niektórzy piszą,np.: nie podoba im się moro, ombre, kwieciste wzory itp. Zróbcie post bezgóścia! Wklejcie zdjęcia modelek, które są warte śmiechu i skomentujcie to do czego nie pasuje. POzdrawiam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie zauważyłem wcześniej tego wpisu (stąd prośba o jakiś look w army style).
    Według Mnie najładniejszy wzór maskowania to panterka ew. bundeswera.
    Ostatnio zauważam dużo dziewczyn chodzących w bluzach Wojska Polskiego a często nawet też w butach wojskowych. Nie wiesz może Patrycjo skąd bierze się ta moda ?
    Ps. Moro ładnie podkreśla Twoje błękitne oczy
    Nobody

    OdpowiedzUsuń