piątek, 31 maja 2013

Koszula w kratę coraz bardziej trendy!

Dzisiejszy outfit 100 % w moim stylu. Mimo, że nie przepadam za koszulami w kratę, w połączeniu z dżinsową katanką wywarła na mnie pozytywne wrażenie i w stu procentach trafiła w mój gust. Spodenki, które miałam na sobie były z początku zwykłymi, granatowymi szortami, jednak po zabawie z wybielaczem zyskały oryginalny wygląd. Planowałam wybielić je całe, jednak efekt, który powstał, jeszcze bardziej mnie zadowolił. Całość podkreśliłam dodatkami. Nie zabrakło również czapeczki, która zdecydowanie wzmocniła look.


katana, szorty- DIY
biżuteria- Katherine
koszula- SH
bokserka- New Yorker

Napisała: Patrycja

34 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia *-* Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne zdjęcia i pomysł na zdjęcia!:)
    a set... niczym z amerykańskiego teledysku:D
    bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestes Zajebista *-*-*

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko cudownie, ale ten wisiorek wszystko psuje. zupełnie tu nie pasi :c

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie zostala zakupiona koszula ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszula została zakupiona w second handzie, następnie przerobiona przez nas ( wybielacz+ćwieki)

      Usuń
  6. Ślicznie wyglądasz! Cudowna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow najlepszy outfit jaki tu widziałam ! :)

    Zapraszam : http://naaikoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze jaka ładna :) haa
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna stylizacja, bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedyś któraś z Was prowadziła chyba bloga kolorowooo czy jakoś tak :)
    Fajnie, że połączyłyście siły. Blog naprawdę jest ciekawy.

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie kupiłaś spodenki :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupiłam je w lumpeksie, a następnie przerobiłam (wybielacz).

      Usuń
  12. Świetny zestaw, bez rajstop byłby fajniejszy ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże....jesteś prześliczna! Ile masz lat? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wierzę, wyglądasz na 16!
      jesteś w moim wieku...
      Nie sprawiedliwe.:C
      mam pytanie co to znaczy sh?

      Usuń
  14. spodenki są super :) mają ekstra odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zajebiste spodenki z wysokim stanem no i ten wisiorek cudo *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. o widzę, że masz identyczną gitarę jak ja;p
    prześwietne spodenki, poszukuję ostatnio czegoś w t5ym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile masz cm wzrostu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Boże! Jesteście zajebiste! Zazdroszcze urody :C

    OdpowiedzUsuń
  19. ale jesteś ładna i masz piękne włosy! Cudowne szorty ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem pod wrażeniem, naprawdę ciekawie... i do tego klimatyczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń