poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Trampki na koturnie są teraz na topie!

Dzisiejsza stylizacja będzie bardziej na luzie. Jest ona sportowa, lecz z połyskiem kobiecości. Efekt ombre wygląda niesamowicie, dlatego postanowiłam trochę pobawić się cieniami na moich spodenkach, dzięki czemu wyglądają bardziej efektownie. Dżinsową katanę przyozdobiłam ćwiekami. Sportowego charakteru całej stylizacji dodały trampki na koturnie, będące na topie tej wiosny! Są super modne i pomimo podwyższonej podeszwy wygodne!


szorty, katana, bluzka- DIY
buty- butik (Obsesja Nowa Sól)

Napisała: Patrycja

30 komentarzy:

  1. Swietne buty :D A kurtka... po proztu cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jesteś *.* A rozumiem, że spodenki maczałaś tylko w białej farbie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Nie używałam farby. Spodenki były rozjaśniane wybielaczem, jeśli chcesz, zrobimy kiedyś o tym post ;)

      Usuń
  3. kiedy wyniki loterii ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki znajdują się w prezentacji u misnikix33 :)

      Usuń
  4. Trampki do mnie nie przemawiają, jednak katanę masz piękną! No i w ogóle, śliczna jesteś ;))
    Pozdrawiam słonecznie i zapraszam do mnie!

    www.fashion-drift.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteście zajebiste ! *.* Piękne i macie gust :) Obserwuje was, myślę że będziecie miały bardzo dużo fanów :)

    http://piegowataaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygladasz przepieknie! Spodenki sa boskie, rownie boskie jak Twoje nogi;))) Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobasz mi się w takim wydaniu - jest naprawdę super. :)

    BloggerkaMarta

    OdpowiedzUsuń
  8. spodenki wyszły ci super, sama ostatnio przerabiałam swoje;) cała stylizacja jest świetna;)

    pozdrawiam http://balaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw świetny, zazdroszczę spodenek.
    Ale tenisówki na koturnie mnie nie przekonują.
    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzie się tak nauczyłaś robić zdjęcia ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny strój ;). I mimo, że nienawidzę trampek na obcasie, to te mnie zauroczyły, kolor jest śłiczny! Pozdrawiam, Zaczarowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne wyszły. wg zazdroszczę włosków, fajnych gładkich co najważniejsze nóg :P I ps. fajne profile na nk tylko nicola weź włącz funkcje komentarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Długo musiałam się przekonywać do tych butów - ni to eleganckie, ni to sportowe.. Jednak któregoś razu zobaczyłam (na blogu czy jakimś innym tumblrze ;)) śliczną stylizację - krótki biały top, czarna maxi spódnica i do tego właśnie czarne trampki na koturnie.. Oczywiście od razu zakochałam się w tych butkach, jednak nadal podchodzę do nich dosyć.. ostrożnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. boże takie dziewczyny to skarp zazdroszcze tym co bendo chodzić z wami

    OdpowiedzUsuń
  15. Odwiedziłam waszą stronę , ponieważ koleżanka mi ją pokazała .
    Byłam bardzo zaskoczona tym co zobaczyłam .
    Bardzo mi się spodobałyście a wasze stylizacje po prostu mnie powaliły; )
    Powiem krótko podoba mi się tu wszytsko . Nie ma rzeczy która by mi się nie podobała.
    Co do "Trampki na koturnie są teraz na topie!" - TO MOJA ULUBIONA STYLIZACJA JAKĄ DO TEJ PORY STWORZYŁYŚCIE :)

    Mam do was kilka pytań i liczę na odpowiedź .

    Gdzie kupiłyście te trampki , pytam bo marze o takich samych ?
    Co mam zrobić : Chciałabym zmienić swój styl ubierania. Po prostu chciałabym ubierać się tak jak wy . Podoba mi się to bardzo. Mam 14 lat więc wiem , że to będzie trudne bo wy jesteście na pewno ode mnie starsze . Ciuchy w mojej szafie już mi się nie podobają. Ale nie mogę przecież wszystkich wywalić i kupić sobie nowych . Więc jak mogę zdobyć takie ciuchy jakie wy posiadacie ? Oczywiście nie wszystkie na raz , lecz chciałabym je powoli zmieniać . Proszę o pomoc . Co wy byście zrobiły w takiej sytuacji ? ; ) Liczę na szybko i znakomitą odpowiedź! Pozdrawiam i czekam :)!

    Zaznaczyłam komentarz jako anonimowy , ale przedstawiam się , że nazywam się Ola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trampki na koturnie kupiłyśmy w pobliskim butiku. Jeżeli chcesz szybko wymienić swoją garderobę to po prostu ją sprzedaj i z zaoszczędzonych pieniędzy kup nową. Pamiętaj również aby nie kopiować innych, oczywiście możesz się inspirować, ale przede wszystkim powinnaś odnaleźć swój własny styl, wtedy będziesz czerpała radość z każdych zakupów i nie będziesz miała dylematu co wybrać :)

      Usuń
  16. Prześliczne zdjęcia. !! Ta stylizacja najbardziej przypadła mi do gustu .; dd
    Mamm tylko 2 pytanka.

    1.Gdzie kupiłyście buty ?
    2.Ubieram się zwyczajnie i nie podobają mi się już moje ciuchy które aktualnie posiadam. Mam dopiero 14 lat i nie zarabiam własnych pieniędzy... Jak mogłabym zamienić własną szafę w coś tak pięknego co wy posiadacie ? Jak mogę zdobyć tak prześliczne ciuchy ? Co muszę zrobić aby to się stało ? Chciałabym po prostu zmienić swój normalny styl ubierania na coś modnego aby ludzie mnie mogli nareszcie zauważyć . !!. Proszę o szybką odpowiedź !!

    Pozdrawiam .!!! ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że pytania zadała ta sama osoba co powyżej, także masz tu odpowiedzi:
      Trampki na koturnie kupiłyśmy w pobliskim butiku. Jeżeli chcesz szybko wymienić swoją garderobę to po prostu ją sprzedaj i z zaoszczędzonych pieniędzy kup nową. Pamiętaj również aby nie kopiować innych, oczywiście możesz się inspirować, ale przede wszystkim powinnaś odnaleźć swój własny styl, wtedy będziesz czerpała radość z każdych zakupów i nie będziesz miała dylematu co wybrać :)

      Usuń