niedziela, 24 marca 2013

Żywy odcień błękitu

Niebieski to zdecydowanie mój kolor! To właśnie ten piękny odcień zawładnął moim dzisiejszym strojem. Mimo, że za oknem jeszcze króluje śnieg, postanowiłam włożyć coś przewiewnego. Osobiście stęskniłam się już za wysokimi temperaturami i tylko czekam na pierwsze ciepłe dni. Założyłam bluzeczkę w mocnym i niezwykle twarzowym kolorze. Do niej dobrałam dżinsy z podwiniętymi nogawkami, które znów zdobywają salony! Całość dopełniła biżuteria ze złotym połyskiem, dodająca nieco charakteru całej stylizacji i koniecznie proste czarne szpilki! 


ciemna bransoletka- Pando Ra Handmade 
choker- Allegro

Napisała: Patrycja

20 komentarzy:

  1. świetna stylóweczka (:
    obserwuję i pozdrawiam
    bb

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze się zaczyna !wiec zdecydowanie dodaje

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ! :) Mnie też denerwuje ta pogoda :/
    Dobry start :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog! :)
    czekam na nowe posty

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie śliczne zdjęcia!

    może znajdziecie w moim małym sklepiku coś la siebie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia i extra zestaw :*

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastycznie wyglądasz :) b. fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest ta niebieska bluzeczka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej nie moge sie napatrzeć na twoją fryzurę jest niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie niesamowita, a fryzura strasznie mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, też mam taką bluzke :3 A fryzura jest niesamowita *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja jak i miejsce zdjęć świetne.

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsze zdjęcie - totalna profeska ! genialne
    jeśli mogę zapytać - ile masz lat ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wraz z siostrą jesteśmy bliźniaczkami, mamy po 14 lat :)

      Usuń
  14. uwielbiam połączenie: dżinsy + podwinięte nogawki + szpilki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. To nie sprawiedliwe, bo ty masz Patrycja 3 posty, a Nicola jeden

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow to niemożliwe że macie 14 lat! wyglądacie na 18!

    OdpowiedzUsuń
  17. Na przyszłość nie wiąż włosów. Ładniej wyglądasz w rozpuszczonych.
    Nobody

    OdpowiedzUsuń
  18. cudny blog obserwuje <3

    http://kiciaxe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń